ייעוץ זוגי

לסרב עם עטיפה – שו״ת מספר 6

יש מצבים בזוגיות שבהם אנחנו מסרבים לזמן אהבה שלנו, איך לעשות את זה ולמה?
על כך בסרטון ״לסרב עם עטיפה״

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)
    משתמש אנונימי (לא מזוהה) says:

    זה לא באמת סרוב. זה סרוב עם התחייבות למחר. זה מרגיש כמו נתינת פיצוי על הסרוב. ומה אם מחר לא יסתדר בסוף? אני חושבת שסרוב אמיתי זה היכולת פשוט לומר: אני באמת באמת אוהבת אותך אבל פשוט היום לא מתאים לי. אני לא חייבת לתת התחייבויות למחר על מנת להצדיק את זכותי לסרב. אהבתי את תחילת הסרטון שלך מאוד אבל לא את ההצעה בסופו. אולי אפשר לסרב גם באמירה: חשוב לי להיות איתך בשמחה, ולא מתוך תחושת חוסר נעימות לומר לא. זו באמת סוגייה חשובה ומורכבת אבל הפיתרון שהצעת עורר בי התנגדות.

  2. תמר
    תמר says:

    היי אפשרץ כל כך את צודקת במה שאמרת אני לא יודעת איך להגיד לא …אשמח לעזרתך אני יודעת שאני לא רוצה לעשות משהו אבל לא מסוגלת להגיד לא תמיד זה כן לא רק ביחד…אני יודעת שאני רוצה לעצור את זה ולא יודעת איך…..

  3. ימה
    ימה says:

    היי, תמיד אני נהנית לצפות ולקרוא אותך.
    לפעמים יש מצבים שרוצים לסרב אבל אין 'כן' לפעם הבאה. למשל, לפעמים האישה נמצאת בדכאון, או בתקופה לחוצה וכמו שעכשיו זה לא מתאים, כנראה שגם מחר זה לא יהיה מתאים. או עוד שבוע. ואולי כן. אבל עטיפת ה'כן' היא מורכבת יותר.

  4. עינת
    עינת says:

    היי, רוצה לומר שצפיתי בסירטון והוא מביא איתו תובנות נהדרות לא רק לתחום הזוגיות בחיים אלא בכללי,ולהשקפתי הסירטון מסייע ונותן כלים לא\נשים שמתקשים לומר " לא ".
    תודה לך על הסירטון החשוב הזה.

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *